PPC-pakketten: PPC-beheerprijzen en -plannen

Als u nieuw bent op de online markt, moet u lang wachten om uw eerste voorsprong van zoekmachines te krijgen. Als u snelle resultaten voor uw inspanningen wilt, moet u kiezen voor PPC-pakketten. Maar vertrouw altijd op PPC-experts als het gaat om PPC-services. Er zijn veel zogenaamde PPC-experts die het verkeerd zullen doen en uw geld en inspanningen zullen worden verspild.
Bij Bound For Style hebben we Google Ads-gecertificeerde professionals met jarenlange ervaring in het beheren van PPC-campagnes voor internationale klanten.

Snelle resultaten met een betere ROI met onze 

PPC-prijspakketten


Pay Per Click Advertising is de beste en snelste manier om leads voor uw bedrijf te genereren. Zoals de afbeelding laat zien, wanneer u advertenties op Google gaat weergeven, worden uw advertenties voor uw kopers weergegeven, waardoor u grote kansen heeft om leads te krijgen.

Om advertenties op Google weer te geven, heeft u een website of bestemmingspagina nodig waar bezoekers terecht kunnen nadat ze op uw advertenties hebben geklikt. PPC-advertenties kosten iets hoger dan andere digitale marketingmethoden, maar leveren snel resultaat op. Elke klik die u op uw advertenties in Google ontvangt, wordt in rekening gebracht. Go Online Now biedt betaalbare maar effectieve PPC-marketingpakketten voor kleine tot grote bedrijven.

Ons team van experts houdt de resultaten van uw advertenties in de gaten en neemt de vereiste acties tijdens de optimalisatie van PPC-advertenties om de ROI te verhogen. Wanneer u samenwerkt met Go Online Now voor PPC-services, krijgt u een PPC-strategie van topkwaliteit om uw concurrenten te overtreffen.

Waarom zou u in PPC-pakketten moeten investeren?

Voordat u de prijsmodellen van Google Ads kent, is het essentieel om te weten wat de voordelen zijn van adverteren op Google

Redenen om op Google te adverteren

• Bijna 100% ROI wordt behaald via Google Ads.

• Bijna 65% van de bedrijven investeert in PPC-reclame.

• Bijna 50% van de conversies op Google Ads dan bij organisch verkeer.

• Bijna 33% van de shoppers klikt op betaald zoeken om gemakkelijk in contact te komen met de marketeer.

Hoeveel moet u dagelijks aan Google Ads besteden?

Het is altijd beter om u af te vragen hoeveel budget u zich kunt veroorloven. Maar hier willen we u helpen te begrijpen hoe u de geschatte kosten voor adverteren op Google kunt kennen.

Zoals hierboven vermeld, beïnvloeden zoekwoorden de kosten van een Google-advertentiecampagne, zodat u het bedrijf kunt vragen hoeveel zoekwoorden u voor uw PPC-campagne gaat selecteren. U kunt de CPC voor die geselecteerde zoekwoorden controleren en de prijzen voor het bureau toevoegen die ze in rekening brengen om uw PPC-campagne te beheren.


Voorbeeld: als u een advertentie heeft met een maximum CPC van € 0.34 en u 100 klikken per dag wilt ontvangen, is het dagelijkse Google Ads-budget € 0.34 x 100 klikken = € 34.38 per dag en € 1,031.42 per maand.

Salon PPC-advertentiebeheer

Brons

€ 275 per maand

Campagne - 1

AD-groepen - 3
Advertentiekopieën - maximaal 10
Aantal trefwoorden - 50
Zoek advertenties
Display-advertenties
Gmail-advertenties
Videoadvertenties
Shopping-advertenties
Advertenties voor app-promotie
Remarketinglijst
Conversies bijhouden 

PPC CAMPAGNEBEHEER

Concurrentieanalyse - Ja

Sleutelwoordoptimalisatie - Ja
Optimalisatie van advertentieteksten - Ja

WAARDE TOEVOEGT

ROI-analyse

Optimalisatie van bestemmingspagina's

RAPPORTAGE & ONDERSTEUNING

Rapporten - maandelijks

Toegewijde account manager
Ondersteuning - E-mail, chat


Zilver

€ 345 per maand

Campagne - 3

AD-groepen - 10
Advertentiekopieën - maximaal 20
Aantal trefwoorden - 100
Zoek advertenties
Display-advertenties
Gmail-advertenties
Videoadvertenties
Shopping-advertenties
Advertenties voor app-promotie
Remarketinglijst
Conversies bijhouden 

PPC CAMPAGNEBEHEER

Concurrentieanalyse - Ja

Sleutelwoordoptimalisatie - Ja
Optimalisatie van advertentieteksten - Ja

WAARDE TOEVOEGT

ROI-analyse

Optimalisatie van bestemmingspagina's

RAPPORTAGE & ONDERSTEUNING

Rapporten - maandelijks

Toegewijde account manager
Ondersteuning - E-mail, chat


Goud

€ 495 per maand

Campagne - 10

AD-groepen - 20
Advertentiekopieën - maximaal 50
Aantal trefwoorden - 150
Zoek advertenties
Display-advertenties
Gmail-advertenties
Videoadvertenties
Shopping-advertenties
Advertenties voor app-promotie
Remarketinglijst
Conversies bijhouden 

PPC CAMPAGNEBEHEER

Concurrentieanalyse - Ja

Sleutelwoordoptimalisatie - Ja
Optimalisatie van advertentieteksten - Ja

WAARDE TOEVOEGT

ROI-analyse

Optimalisatie van bestemmingspagina's

RAPPORTAGE & ONDERSTEUNING

Rapporten - maandelijks

Toegewijde account manager
Ondersteuning - E-mail, chat


Waarom onze PPC-pakketten zijn

 Betaalbaar?

Onze Google Ads Marketing Pricing-categorisering helpt ons om de resultaten te leveren die onze klanten verwachten van PPC Services.


Onze Google Ads-prijspakketten bevatten 3 PPC-pakketten. 

Met onze PPC-pakketten kunnen onze klanten hun marketingdoelen voor Google-advertenties bereiken terwijl ze de advertentiekosten volledig onder controle hebben. Lees meer om erachter te komen hoe onze PPC-pakketten u zullen helpen om op een zeer zakvriendelijke manier een betere PPC-marketingstrategie te creëren.

Wat zit er in onze PPC-pakketten?

Val op met onze PPC Ads Marketing Services. Go Online Now biedt op maat gemaakte PPC-pakketten voor elk soort bedrijf. We hebben een resultaatgerichte aanpak voor uw specifieke bedrijfstype. Onze PPC-pakketten bevatten:

Trust Go Online Now voor de beste PPC-pakketten en

 Je zult geen spijt krijgen!

Bij Go Online Now bieden we volledig beheerde PPC-advertentiemarketing voor bedrijven. We bieden exclusieve functies in onze Google Ads-prijspakketten en hebben een resultaatgerichte aanpak die ons tot het beste PPC-marketingbedrijf maakt. Hieronder vindt u onze resultaatgerichte modus-operandi voor PPC-campagnes die de bedrijven van onze klanten helpen winst te maken met adverteren op Google.


Onze PPC-strategie omvat:


1. een volledig onderzoek van de site.

2. zoekwoordonderzoek wordt uitgevoerd.

3.PPC-campagne is ingericht om een ​​goede kwaliteitsscore te behalen.

4. Creëren van creatieve advertentieteksten voor elke advertentiegroep met als doel de CTR te behalen.

5. implementatie van zoek- en display-advertenties

6. implementatie van uitbreidingen om functionaliteiten toe te voegen.

7. bodbeheer.

8.Filtratie van uitsluitingszoekwoorden en wekelijkse zoekopdrachten.

9. opstellen van maandelijkse voortgangsrapporten.